更多

    【場料】法國全人手製作    
    三八折買EarSonics S-EM6 V2耳機

    近來市場上多了不少千元以下的真無線耳機,好多朋友都問巴頓邊款入得過,巴頓就覺得用來連接手機輕鬆聽吓音樂無所謂,但如果真係要追求音色就一定係揀番有線耳機,而呢個星期就見到有零售商將兩款法國品牌耳機減價,由四折至半價不等,呢個價真係有得諗。

    法國廠牌 EarSonics 的耳機一向堅持百分百由法國全人手製作,其嚴謹及精密度絕對受用家肯定。 S-EM6 V2 具備 6 個動鐵單元,高、中、低頻均設兩個單元,並用上三路分音設計。雖然外殼用上塑膠物料,但用料明顯比上代堅硬。至於導管設計方面有所改良,跟旗艦師兄 S-EM9 一樣採用三開孔導管設計,令高、中、低三頻的音質取向更平均,低頻份量適中的同時亦有良好的通透表現。此外, S-EM6 V2 依然採用可換線設計,是巴頓喜歡的CM兩針插頭,插座更穩固之餘市場上亦有不少升級線可供選擇。

    不過,講到尾都係靚價最實際,旺角友誠大廈 8 樓英京影音做緊減價, S-EM6 V2 原價 $9,770 ,減價後 $3,680 就買到。同場仲有款 EarSonics Purple 五動鐵單元耳機一樣有減價,廠方將高級型號 Grace 的技術,結合 Velet V2 可調音設計、廠方獨有的 EVS 機體及 TRUEWAVE System 管道,令重播音源得到最佳相位,並大幅減低失真, Purple 原價 $12,800 ,減價後 $6,000 買到,半價都唔使。

    查詢:英京影音 ( 2391 5331 )

    您會感興趣的內容

    相關文章