更多

    Facebook推企業版Facebook at Work

    7410e81d3ce0b51bbacd9146860903f428d50f20.png(網上圖片)

    Facebook 決定染指企業網絡,推出企業版 Facebook,名為「Facebook at Work」,與LinkedIn、Yammer 等爭一高下。另一款名為「Work」的 App 也於 Apple App Store 及 Google Play Store 率先上架,讓部分獲選的機構先行試用。由於產品尚未正式公開,部分詳細資料如收費詳情等仍然有待公布;不過根據消息,該 App 有機會有可能分為免費和收費多種模式,企業需要付費才可以避免廣告,而目前該平台上沒有任何廣告或第三方 Apps。

    與 LinkedIn 不同的是,Facebook at Work 旨成為企業上下的同事之間互相溝通的工具,而員工可以將 Facebook at Work 的帳戶與個人帳戶同步,以便同時登入兩個帳戶。不過,目前企業最大的顧慮還是私隱問題;雖然 Facebook 聲稱不會儲存或擁有任何用戶的個人資料,但一旦人有錯手,將唔應該講嘅嘢或影嘅相 Post 咗上 Facebook at Work 嘅帳戶,公司上下都見到,到時唔係話「個 Post 處理咗,就即係唔存在啦!」咁簡單啦。

    來源:TechCrunch

    您會感興趣的內容

    相關文章