更多

    LEGO神人Mini Cooper大搞鬼

    3d9c2ea9c8ebceab66b3dc8dc0968e2efd242d29.jpg

    Mini Cooper 一直好受車迷歡迎,幾十年來歷久不衰。2014 年 LEGO 推出的 Mini Cooper 亦叫好叫座,不過落入神人 Sariel 手上,變成搞鬼作品。

    Sariel 叫得神人當然唔講得笑,佢全名叫 Pawet Kmiec,專注砌 LEGO Technic 系列,最出名係製作咗好多坦克車及大貨車,仲出過幾本 Technic 天書,響 2012 年成為波蘭 LEGO 大使。

    今次其實原本想介紹佢架砌得非常靚非常多機關的 Tiger I 遙控坦克,不過轉頭見到呢架八腳小 Mini Cooper 就實在忍唔住笑,一陣再講架 Tiger I。

    話說之前 Sariel 已改過架 Cooper 車仔做履帶車,佢後來忽然玩嘢,將以前作品行路八爪魚同 Cooper 車殼合體,仲可以用智能手機做遙控,咁就成為一部估唔到咁 Q 的小品。

    都係睇片最實際:

    不過前面講到架Tiger I咁勁,咁梗係要睇埋啦:

    Sariel網站:http://sariel.pl/

    您會感興趣的內容

    相關文章