更多

    【真有其事】iPhone 6c 諜照流出

    ac54ffb7132682c589ecdb5e05ffbe0bb8d114ab.jpg
    Supplier Future 圖片)

    網上周不時都會聽到同 Apple 相關傳聞,聽到咪當係茶餘飯後嘅話題,最多都會加多句:「見到實物先講啦。」OK,既然大家咁講,所以諜照就成為可信程度嘅指標,之前流傳過可能會今年推出 iPhone 6c 大家可能唔信,睇埋相會唔會令你改觀?

    外國網站 Supplier Future 昨日放出了兩張相片,手持「疑似」iPhone 6c 的機背殼拍照,這款「疑似」是 iPhone 6c 機背殼的相片,顏色跟邊框設計跟 iPhone 5c 相似,不過在背面閃燈位置有明顯不同,「諜照」所見這款新機有雙色 LED 閃燈,設計跟 iPhone 5s 更為相似,而並非 iPhone 5c 採用的圓形閃燈設計。

    b813aaf84faf0b364ca4ec8700d8dc40f73bb332.jpg
    Supplier Future 圖片)

    除了鏡頭之外,這款據報會以 4 吋屏幕設計的「疑似」iPhone 6c,底部的喇叭開孔亦有明顯不同,由原來 iPhone 5c 時的一排設計變成兩排設計,而左右開孔數目亦都較 iPhone 5c 平均。情況亦跟 iPhone 5s 的兩排開孔相似,莫非 iPhone 6c 的特別之處就是將 iPhone 5s 的底板應用到新機上?這個真係有待分曉!

    您會感興趣的內容

    相關文章