更多

    Sony Z5 外殼截圖曝光加入USB Type C?!

    2050f3d44b5ad4b19f3ecd649a691da493d92123.jpg
    烏班圖微博圖片)

    如果大家有留意科技新聞,可能都會知道早幾日Sony於日本低調發布Xperia Z4,新機只是作出小升級,未見突出。不過事隔幾日,內地爆料團烏班圖在微博放出一張相片,寫上「Z5,9月,Type—C」,加上相片上的 Sony 字樣,顯而易見是指 Z5 即將會於 9 月登場,並將會改用 USB Type-C 介面云云。

    雖然張相就只係得一塊背殼咩都睇唔到,唯一可以隱約睇到鏡頭設於左上方(同 Z4 一樣),不過假如你係 Sony 的支持者,見到 Z4 新機都唔算太有驚喜的話,或多或少會對 Z5 抱有一點希望。加上 9 月正好有德國 IFA 展覽會舉行,如果到時真的會改用 USB Type-C ,配合當時更多的周邊產品推出,如此一來相信大家都不會介意多等幾個月吧。

    您會感興趣的內容

    相關文章