更多

    【很想要吧2】德國 KFC 餐盤紙變藍牙鍵盤

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    食快餐,大家有無留意餐盤那張墊盤紙?如果你有機會去德國唔食豬手要去食 KFC 的話,就要記住食完唔好掉左張墊盤紙,因為隨時會掉左個藍牙鍵盤當垃圾。

    382cdd550bbbcd4e77bf1ac48869b12b4bdd8689.png

     

    德國 KFC 最近做了一個好有趣的宣傳活動,推出一張名為 「Tray Typer」的藍牙無線鍵盤盤墊,厚度只有如一張紙般薄,但已經內置了電池和藍牙模組。在餐廳中只要和手機配對,就可以在不用接觸手機屏幕的情況下,一邊食雞,一邊跟朋友 Whatsapp 或者上 Facebook,係咪睇到都想食呢?

    可惜呢個活動只係推出了一個星期,不少人都將鍵盤取走拿回家用,正如宣傳片的口號「Finger Typing Good」一樣,以後打字就想食雞,宣傳 100% 成功製造話題。

    唔知香港有無呢個機會呢?

     

    您會感興趣的內容

    相關文章