更多

    幾千蚊入門名牌航拍機

    abef199bf50d9211c3d5980e122f1fd43c1050fc.JPG 

    依家航拍牌子愈來愈多,呢個又話佢易操作,果個又話佢承重好,都唔知邊個先真,計Funky 仔話就梗係平平玩住先。唔好話新手,就算好似政府呢啲老手都三個鐘跌三萬,咁幾叉嘢有無好選擇先?無我就唔會咁同大家講啦,不過大家可以放心,呢次講呢隻絕對唔係淘寶貨。

    今次主角就係呢隻由外國牌子 Parrot 出嘅 Bebop Drone,講起呢隻牌子大家應該有印象,初興航拍果時好似有聽過,而今次腦場出現,個價自然係相宜好多,要埋原裝好似打機咁遙控就差唔多七千蚊,唔要就約四千蚊搞掂仲要多舊電,已經有埋 1,400 萬像鏡頭同自動返航等功能,不過衰在得 11 分鐘續航力,但佢有度好,就係 iOS、Android、Windows Phone 都用得,倉底部 Nokia 終於有機會嚟啦!飛雲!

    查詢:Smart Digital(9028 6078)

    您會感興趣的內容

    相關文章