更多

    iTunes 金曲榜 Juno 獨佔頭四位

    e97df895e3b6c866c958909c232407cab742605b.jpg

    問心,你對上一次留意廣東歌係幾時?定係每年舉行乜乜頒發禮先知:「哦,原來今年有啲咁嘅歌?」

    呢兩日一首羅生門再次觸動了大家對廣東歌的神經,大家都唔再討論 A 餐定 B 餐,正正是一首音樂帶動了大家的熱烈討論,呢幾年真係買少見少…亦因為麥浚龍(Juno)呢首三部曲神作,成功在短時間上位,兩日間於 YouTube 播放超過 20 萬次,同時亦令 Juno 在 iTunes 音樂平台上的熱門歌曲榜上迅速佔據頭四名!

    其實近年 Juno 在電影及音樂上都有突破,年前拍攝《殭屍》,到今次這首《羅生門》,都可以見到佢努力於其創作事業;當然今次三部曲神作嘅成功都有賴一班強勁嘅幕後班底,例如作曲嘅伍樂城同填詞嘅黃偉文,仲有最後必殺技嘅「故事女主角」謝安琪。所以話只要努力忠於自己的信念,香港音樂一定會有出路,香港音樂當然係香港人自己救!

    79458e6544a9618ff6791c3a25aac278779c3a21.png 
    iTunes 熱門歌曲榜…有幾何見到唔係外國歌手…或者陳奕迅、容祖兒?係咁落去啦…香港音樂有救!

     

    您會感興趣的內容

    相關文章