更多

    《ZombiU》不再屬 Wii U 獨佔

    e746b4aaefa79e982539065dfadc22765b331712.jpg

    仲記唔記得 Wii U 推出時,除任天堂自家作品外,Ubisoft 係當時最落力撐呢部新機嘅廠,以《ZombiU》俾 Wii U 獨佔搶到唔少收視,不過呢個所謂獨佔即將成為歷史,對開發商嚟講,有錢賺先係最重要。

    Wii U 由推出時嘅風頭躉,變成而家被市場不聞不問,任天堂更以半公開表示明年會有新主機NX 推出,間接宣告 Wii U 條命仔已經差唔多(不過所謂新平台 NX 極可能係一個以 Wii U 為基礎嘅「功能升級版」),Ubisoft 亦於呢個時候正式宣布《ZombiU》會被移植至 PS4、Xbox One 及 PC,畫質更會因應新平台的強大運算能力而有所提升,連遊戲名字也會改叫《Zombi》。不過由於《ZombiU》本身有不少元素都係針對 Wii U 主機而設計,所以移植到新平台後內容及元素必有刪減,其中多人模式就不會在 PS4、Xbox One 及 PC 呢 3 個版本上見到,因為呢個模式係需要 Wii U GamePad。

    係咪想玩呢?預定 8 月 18 日出街,即管到時睇睇會係乜嘢一回事。

    您會感興趣的內容

    相關文章