更多

    英首研電動車專用線 邊行邊充電

    e7479ed2f4efa327dfbbb7c5b2daf97b75a8636b.jpg

    電動車蔚然成風,早前登陸香港嘅 Tesla 雙摩打全輪驅動版本Model S P85D令一眾巴打驚為天人,同時亦令唔少港女係佢哋嘅靚車字典中,繼 Ferrari、Lamborghini、Mercedes-Benz、BMW 之後又增添多一個名字(係呀呢本係英文字典,冇中文,排名亦不分先後)。不過 Model S 就算升級做 90kWh 電池,續航力都只係多6%至270英里,相比一般燃油車仍然有一段距離。要解決續航力問題,英國就諗到:整條電動車專線,一路揸一路無線充電。

    英國國營的 Highways England 正計畫在高速公路和主要一級公路試行電動車專線,讓電動車即使長途駕駛亦不需要中途停下來充電。專用線採用動態無線充電技術「dynamic wireless power transfer」,為電動車加入無線充電技術,並在公路地底鋪設特設的無線充電設備,讓不同型號、款式、負載的汽車、客貨車、貨車等等高速經過時,依然可以快速充電。初步試驗預計年底開始進行,需時約 18 個月,待通過試驗後方會展開路試,到真正的公路上測試這項新技術。英國政府已經承諾將投資 5 億英鎊開發。創新科技真係令人好期待呀!

    來源: Highways England

    您會感興趣的內容

    相關文章