更多

    影片睇光光!Sony XPERIA Z5 動手玩一齊睇

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    d68f6dc71bec41e172d837a4072de19e9dedef97.PNG20216644dda587bdb5dbda3e94d29c37d8a9bff5.PNG
    機邊似乎是用上鑽石切割設計,線條又硬朗一點,質感上與 XZ3+ 大不同。令面機背,同XZ3+又有唔同,仲型!

    過多幾日於德國柏林的 IFA 就正式開幕,而 Sony Mobile 就打算在展出發布新一代旗艦 XPERIA 手機。上星期仲講緊有流出相片之際,今星期已有動手玩影片曝光!

    有人上載了一段訪問片段上 Youtube ,而影片中手機就似乎係 Sony Mobile 打算發表的新機 XPERIA Z5 。當中可見到新機繼續用上 Omni Balance 設計,但細心留意機邊似乎是用上鑽石切割設計,線條又硬朗一點,質感上與 XZ3+ 大不同。

    影片中手機機背的反光度極高,似乎用上了類似 Samsung Galaxy S6 的機背效果,令整部機更「閃令令」。裡面也見得到 XPERIA Z5 配備 23MP 相機,當然現時大量相機模式亦有落足啦!至於焦點指紋辨識元件就整合在開關鍵入面,但看來不是按壓式,而是要在上面掃才可以感應得到。另外,XPERIA Z5 備有不需防水蓋的 microUSB 介面,亦有手繩位,此點與現時 XZ3+ 分別不大。相信 Sony 粉絲而家等到頸到長,過多兩日就可知 XZ5 有幾勁啦!

    影片來源一齊睇:

    您會感興趣的內容

    相關文章