更多

    【TGS 速報】PS4 10.1減價

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    日本 SECJ 剛剛舉行過 TGS 2015 新聞發佈會,公佈即將推出新遊戲。今年雖然無新機(預左),但發佈會尾聲竟然公佈了一則 Game 迷利好消息⋯⋯ PS4 減價!

    4a893636bc77227f9f4c2a3b709a6aba7dedc8ae.jpg

     

    今次減價會在 10 月 1 日開始,新價 34,980 日元,減足 5,000 日元,減幅 13%。不過今次公佈的減價只限日本,香港地區會否跟隨減價暫時未有公佈,但相信會減的機會相當高,只是如果你唔等得,又或者剛剛去日本慶祝國慶的話,可以係當地買番部做手信。

    SCEJ又同時宣佈 PS4 用的 VR 裝置,將會定名為 PlayStation VR,但正式發售日期仍未落實。

    有關 TGS 2015 的更多消息,請留意《PCM》網站即時新聞。

     

    您會感興趣的內容

    相關文章