更多

    【16GB 救星】iPhone 預載 Apps 有得 del?

    39fd0e306addfa6c059414f6eb38e3446139b45d.pngiPhone 最細容量得 16 GB,其實真係唔係好夠用。仲要有一大堆原廠的 App 霸住晒啲位,又 del 唔走,真係喊出黎。

    不過,日前蘋果 CEO Tim Cook 接受 Buzzed 訪問時,被問到有關問題時,他表示正在研究開於權限給 iPhone 用家,讓他們可以自己決定內置程式的去留。 但 Tim Cook 亦補充很多程式都是互相緊扣的,如果所有預載程式都可以自行移除的話會影響 iPhone 的正常運作,所以 Apple 正在研究那些程式屬於核心預載程式不能被移除,而那些可以被移除。

    根據 《PCM》分析,核心預載程式為:Safari、App Store、郵件、訊息、FaceTime等等;而非核心預載程式:地圖、Wallet、iTunes Store、Game Centre、指南針、Watch、Podcast、股市、影片、提示等等。係咪好多個 Apps 連用都未用過呢…

    c81df4af67caee910d8d84eb7d2e2765f8ebac83.png
    大家計下 iPhone 預載嘅 30 個 Apps 入面你用過幾多個。

    雖然 Tim Cook 未透露何時推出新安排,但希望會是 iOS 9.1 大型更新內推行。

    來源:Buzzfeed

    您會感興趣的內容

    相關文章