更多

    【冇咗 MSN 世界變了樣】Skype 故障官方緊急搶修

    6fa9d0973f74e031d7b3b86a99eeb59490645a59.jpg

    自從那些年嘅 MSN(Windows Live Messenger)正式於 2013 年宣告玩完,所有用戶就轉移到微軟收購的通訊軟件 Skype,介面唔同咗,功能亦略有出入,Skype 有得打視像電話固然方便,但舊 MSN 用家最懷緬可能係果啲 MSN 表情同埋狂震嘅 Function!當大家逐漸習慣與 Skype 共存嘅時候,今日就發生 Skype 全球停機故障,自香港時間下午約 5 時起,用戶無法連線登入;即使登入後亦無法顯示為在線。官方宣布正在緊急搶修,將會推出更新修補問題。

    e90409bed13228c3e342cef05942563805582f5b.png

    全球各國都有用戶回報指無法連線登入帳戶,香港亦有用戶無法成功連線。小記嘗試用網頁版連線,發現無法連線,但用手機版則可順利登入,但就無法顯示為在線;就算傳送訊息畀對方,對方可以收到訊息,但仍然睇唔到自己在線。Skype 官方就發出通知,指偵測到軟件的狀態設定出現問題,受影響用戶將不能改變個人在線狀態,聯絡人狀態會一直顯示為下線,因此亦無法撥出電話。Skype 方面正在修復問題,預計將會推出更新解決漏洞。等緊同外地親朋戚友 Skype Call 嘅朋友唯有轉用其他 App 傾住先啦!

    您會感興趣的內容

    相關文章