更多

    【魔戒現身!?】Apple 專利研智能戒指

    cc46e368f1b527f8de755e2f9b6083ab59bd6104.png

    江湖上一直都有傳 Apple 會推出智能戒指「iRing」,最近 Apple 又申請新專利,今次竟然真係向魔戒致敬,玩智能戒指,睇落仲有幾分似 Apple Watch 縮細版,仲有晒 Touch Screen 同咪高峰咁話!?
    874bcaf456ca94c012ad04349eb4116f72c386dc.png

    Apple 時不時都會提交一啲新專利,至於專利會唔會落實成為新產品就係後話,不過創意總係令人驚喜嘅,加埋 Apple 個名就更加令人趨之若鶩啦。根據美國專利局上發表的新專利內容,Apple 正在研發一款戒指型的穿戴式裝置,上面設有觸控屏幕,內置處理器、無線接收器及充電裝置。智能戒指可透過各種無線方式,包括 Wi-Fi、數據網絡、藍牙、NFC 等等,連接手機等外置電子裝置,用家將戒指戴在手指上,然後利用觸控或聲控即可遙距操作,甚至乎透過感應器可以感測到用家正在寫字。

    專利提到「在某些社交場合,觸控屏幕發出的光芒可能會對人造成不便甚至構成危險。」因此就衍生出智能戒指啦,亦可以代替「智能手表」咁話。咩場合之下開著個芒光燦燦咁好影響人?除咗戲院,可能仲可以喺賭場戴住魔戒扮下賭神咁囉。

    來源: uspto.gov, Apple Insider

    您會感興趣的內容

    相關文章