更多

    A9 羅生門 Apple指續航力表現只差 2-3%

    0d4b8eb59f579ee4ecd90ddeeb4488532e26519a.png

    近期 iPhone 6s 爆出處理器羅生門事件,話說 Apple 分別採用由 Samsung 及 TSMC 生產的 A9 處理器,TSMC 屬 16nm製程,而 Samsung 的則為 14 nm。雖則14 nm 製程較新,理論上效能表現較好,但網上跑分測試就證實 TSMC 的處理器比 Samsung 的更耐用,前者電池續航力有 8 小時,後者僅 6 小時,相差成 2 小時。其他多項效能測試亦有指出 TSMC的表現較佳,平均較 Samsung 好 6-22%。想 Check 吓自已粒 U 係邊間廠出,可以參考呢個教學法。對於兩顆處理器效能表現上嘅差異,Apple 官方嘅回應係:「兩者只係相差 2-3% 啫。」

    Apple 官方發出聲明,指所有出貨的 A9 處理器均達到 Apple 最高標準,可以提供最佳表現及續航力,不論是任何容量、顏色抑或型號。聲明又指,部分實驗測試利用處理器連續執行極高工作量,直至電池耗盡,長時間於高 CPU 使用狀態,不能反映實際使用狀況,認為這種方法去量度實際續航力具誤導成分。官方的測試及用戶數據反映,計算元件差異後,各款 iPhone 6s 及 iPhone 6s Plus 的實際續航力表現只相差 2-3%。

    簡而言之,官方認為坊間果啲測試不能作準,估計閣下日常使用亦唔會下下長時間 Chur 到粒 U 咁盡,電量點都夠你用,兩粒 U 根本冇乜大分別。換機?冇提過喎,即係唔存在囉。

    來源:TechCrunch

    您會感興趣的內容

    相關文章