更多

    勁敵還是致敬? HTC A9終現真身

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    ddc23b0054a5feb4b87b20f38cdbcc2141ca3f67.jpg
    同樣使用金屬機身,但就同 One M9 風格好唔同,仲同 iPhone 有幾分似!

     

    話說「驚喜」呢個詞包含了「驚」同「喜」,咁究竟 A9 帶來乜野驚喜比大家呢?A9 令人「驚」的地方係佢放棄了 One M9 的機身設計,雖然同樣使用金屬機身,但更圓渾的風格加上全玻璃機面、指紋感應器以及隱藏式天線「白帶」設計,一個唔覺意真係比人當作 iPhone 都有之。 CEO 黃雪紅話呢部機可同 iPhone 一比,但規格上只用上 Snapdragon 617 八核心處理器、 2GB 或 3GB RAM 、5吋 FHD AMOLED 屏幕及 13MP OIS 相機等,睇來睇去都係中階款式,係此機支援插卡,講儲存容量就真係可以同 iPhone 匹敵。

    0bce36cd978794c3fdd7910fbcd7a1ffcd183a10.PNG
    使用 13MP OIS 相機,可拍攝 RAW 檔案,仲玩到 Hyperlapse。

     

    雖然, One A9 外形同規格都比大家有「驚驚」感覺,但仍有令人感到欣「喜」的地方,就是此機將會是首款運行 Android 6.0 系統的手機(雖然還是使用 Sense 7.0 UI),而且用戶可根據需要選擇 AMOLED 或 sRGB 的色彩設定檔、支援 RAW 拍攝及 Hyperlapse 拍攝功能等。多個顏色機身的 One A9 已於美國 HTC 官網預售,定價 399.99 美元(折合港幣約 $3,120), 11 月中正式推出。

    您會感興趣的內容

    相關文章