更多

    出車聽歌必備 買 Philips 藍牙喇叭送水架

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    1c759bdf0cd4cc8235806b115fafbf847265f82c.jpg
    買BT6000C藍牙喇叭即送Specialized單車水樽掛架換領券,方便放於單車上面「焚機」。

    一個人踩單車可能會聽下歌,但次次塞耳仔就隨時留意唔到其他情況而有機會炒車,所以唔少朋友都會用喇叭一邊播一邊踩,而 Philips 的藍牙喇叭就真係最合用,因為幫你諗埋點裝上單車上面!

    如果大家睇中 Philips BT6000C 的話就啱啦,因為凡購買此藍牙喇叭,即送 Specialized 單車水樽掛架換領券。憑券及帶同由零售商發出的單據,於單據發出日內三個月到換領券上的指定換領點,即能換領 Specialized Zee Cage II Alloy 水架乙隻,可以剛剛好插上 BT6000C 使用,咁出車時就可以聽心愛的音樂啦!

    您會感興趣的內容

    相關文章