更多

    Android植入 BlackBerry Priv正式登陸

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    925c25acf83ff3a259b4c85cd36f79e731b30536.jpg

    BlackBerry 會推出 Android 手機已經係一大新聞,而 Priv 終於都來到本地用家面前,大家對佢好有興趣絕對係意料之內。呢部可謂 BlackBerry 一大突破的 Priv 有著全觸控操作,而且 5.4 吋屏幕更係雙曲面設計,同 Samsung GS6 Edge+ 有得比,只要向上一推,即刻就會出現四行設計的實體鍵盤,而且鍵帽有起角設計,令輸入更精準。

    Priv 有招牌鍵盤同 2K 大芒,其他硬件規格也強勁,採用 Snapdgraon 808 六核心處理器、3GB RAM 及有 Schneider-Kreuznach 加持的 18MP OIS 主相機,絕對可同大廠的旗艦機鬥過。

    9c1bad944af139aaebc69c4815bec3e3d869824d.JPG173a864bbefd0496cc6f52ea61eeb6c687fbeca9.JPG
    四行設計的實體鍵盤,而且鍵帽有起角設計,令輸入更精準,最重要係加埋鍵盤部機都唔係好厚,勁!5.4 吋 2K 屏幕係雙曲面設計,潮呀!

     

    可能有人問,轉用 Android 系統後的 Priv 會唔會冇以前 BlackBerry 手機咁高保安性?其實在系統入面備有 DETK by BlackBerry 程式,協助用戶監控手機的安全程度。硬件均有金鑰認証功能,如果對系統進行修改如「Root 機」或重刷 ROM,整部 Priv 就不可啟動,更能保障資訊安全。再配合如 BlackBerry Hub、BBM 及其他 BlackBerry 特有的程式,絕對可以用回 BlackBerry 多個好用功能。

    講到尾呢部機賣幾錢幾時有?Priv 定價 $6,488,11 月中就會在各大網絡商、指定零售商如百老匯、豐澤,以及經銷商 Qool 發售。

    您會感興趣的內容

    相關文章