更多

    【唔使袋散紙】759 首推找錢落八達通服務

    faa810601e1ac24a48eb12edb8bd707feaf07e92.jpg

    平時出街買嘢都好怕袋散紙,找完錢都係求其塞入褲袋(冇錯,女版主都係一樣塞入袋就算),儲儲埋埋一堆散紙除咗拎嚟搭紅 Van,都唔知點用好。不過第日就唔使頭痕啦,因為 759 阿信屋將會推出找錢落八達通服務,就算畀現金,都可以選擇將找贖入返落八達通。

    759 阿信屋夥拍八達通公司,將於本月 7 日起,在旗下全線二百七十多家分店,推出「八達通找贖增值服務」,為全港首間提供找錢落八達通服務的商戶。例如買 $75 的貨品,付 $100 現金,$25 找贖可直接增值到八達通,就算係一毫子都得。

    759 CEO 林偉駿指,今次合作共籌備兩個月,計畫由八達通主動提出,原因之一可能是有見 759 阿信屋早前與 TNG 電子錢包合作,反映公司比較進取及求變;此外公司的規模亦較 7-11、Circle-K 等細,實施新系統較快,只需改寫 IT 程式處理系統穩定性即可,「我話做,就去馬。」林又指方案除了方便消費者,零售商也可減低到銀行兌換零錢的手續費,及找錯錢的風險。整個方案最大挑戰為「對數」,因現金消費及八達通增值各自一堆數據,要 759 阿信屋與八達通方面「對數」,需要加強數據保護。

    來源: Yahoo

    您會感興趣的內容

    相關文章