更多

    【3D Touch!?】傳 Samsung S7 將加壓感屏幕

    8cf7a7f25217e6f528ca1dd2cce2d29dac5ab0aa.jpg

    屈指一算,Samsung 發表上一代旗艦機 Galaxy S6 同 S6 Edge 嘅時間已經相隔成 9 個月,睇嚟都差不多係時候推出下一代旗艦機。今日就有外媒報道指,Galaxy S7 將會配備壓力感應屏幕,可以感應按壓力度;你覺得聽落似 3D Touch?如有雷同,實屬巧合。好似係。

    據消息指,Galaxy S7 將會在屏幕加入壓力感應功能,但暫時未知道詳情。另外有指新機將會具備 USB-C 接口,可以加快充電時間。鏡頭亦會升級,加強在低光源環境下的表現,以及會加入瞳孔掃瞄器。S7 同樣會具備弧屏版本 S7 Edge,早前亦有消息指 Samsung 聽取民意,S7 將會有得插卡;不過有冇得換電就五十五十,傳聞 S7 有得換,S7 Edge 就冇。

    市場預料,Samsung 將會在 2 月底的世界流動大會(MWC)上發表 S7 及 S7 Edge,並於 3 月中正式推出市場。

    來源:Wall Street Journal

    您會感興趣的內容

    相關文章