更多

    【娘娘自拍最啱用】手機殼內藏伸縮自拍神棍

    efeafa6daf67a3e382c027eeda42edc5f2ac6038.png
    女版主嘅朋友T係靚女一名,自願從軍入伍之士排到過海,最近 T 就諗住去韓國旅行喎,仲興致勃勃咁上 YouTube 自學韓文。問曰:「咁你學識叫人幫手揸機影相韓文點講未呀?」答曰:「洗乜呀,用自拍神棍咪得囉。」「吓點解唔請人幫手揸機影呀?」「我覺得自己影先會影得自己靚啲囉。」娘娘永遠是對的。

     

    下下拎住枝自拍神棍去旅行,又真係幾重幾麻煩嘅。有見之士最近就喺 Kickstarter 上推出一項新產品:自拍神棍 iPhone 殼「STIKBOX」。呢個殼外表同一般 iPhone 殼差不多,厚 17mm,不過殼嘅背面就暗藏八節伸縮鋁製自拍神棍,拉出嚟就可以隨時變 28.3 吋長嘅神棍。個殼共重 130g,神棍嚟講就唔算重,當個手機殼就……

    不過 STICKBOX 都只係賣 19 蚊美金一個,折合約港幣 $147,有殼有棍,iPhone 6 及 6s 適用;6 Plus / 6s Plus 版就賣 29 蚊美金(約港幣 $225),有七種顏色選擇,預計五月出貨,難怪短短三日已經有超過 270 人支持呢個項目。咁會唔會出 Android 版呀?研究團隊話暫時仲係專注喺 iPhone,不過未來都希望會推出 Android 咁話。

    您會感興趣的內容

    相關文章