更多

    Facebook 終於有情感公仔

    繼低清「直播」之後,香港區 Facebook 亦正式推出情感公仔來代替以往的「Like」,在 PC/Mac 上都已經可以使用。

    a1e8bbe8a59540128553367e08941a5d0938a550.jpg

    使用方法好簡單,只要係「讚好」上按住不放,畫面上就會出現一排情感公仔符號,包括傳統的「Like」、「勁正」、「哈哈」、「嘩」、「慘慘」同「嬲嬲」。以後回覆 post 的時候就不會那麼單調了。

    而手機版都一樣有,未見到的話可以試試更新 App 再重開,好快就見到唔同嘅 Reactions 架啦!

     

    Facebook 唔止「讚好」咁簡單!

    今日大家為左試用Facebook新「讚好」功能,按掣都按多幾下,好似見到呢個香水樽(實際係充電),真係要俾個心心,設計勁正呀!XDDDD

    Posted by PCM 電腦廣場 on 2016年2月25日

    您會感興趣的內容

    相關文章