更多

    學埋 Fb Instagram 測試按「熱門動態」顯示相片

    50c737d3ab78a3a3561afd29ba16b73436513617.jpg
    Facebook News Feed 一大特色就係帖子內容預設係按「熱門動態」排列,按用戶的讚好、留言及點擊次數,以至個人化的「搶先看」優先順序等,以演算法排列帖子內容;要按時序睇就要手動調整返去「最新動態」。Facebook 旗下嘅 Instagram 一向都係以時序排列帖子,最新帖子放頂,但官方認為呢種方式可能會令用戶睇漏好多 Post(如果你 Follow 大量 Account 應該明白掃到天荒地老都未見到女神張相嘅痛苦),於是乎就試行改革,跟隨母公司 Facebook 嘅做法,改用「熱門動態」方式顯示帖子。
    Instagram 表示相片及影片將會按用戶對內容的興趣(即經常 Like、留言同 Search 的帖子類型)、雙方之間的關係,以及帖子的時間性排列。官方一再強調,會一一顯示全部帖子,只係改變咗排列次序,但就未有說明是否容許用戶選擇繼續保留按時序顯示帖子。據悉目前已經有少部分用戶率先測試新的帖子顯示方式。「熱門動態」排列法好處係用戶可以睇到最熱門話題,內容按理亦較貼近用戶興趣;但壞處就係有機會睇嚟睇去都係舊 Post。講開又講,你 Follow 咗《PCM》 Instagram 未啫?
    來源: Instagram

    您會感興趣的內容

    相關文章