更多

    【有片】司機靠自動駕駛免捱撞

    Tesla 自動駕駛自推出以來,其應推路面實際情況的能力一直受質疑;不過日前就有美國 Model S 車主上載了一條影片,親身證明自動駕駛真係識避車,危險關頭仲可以避免交通意外發生,救人一命。
    [ot-video][/ot-video]
    根據影片上載者 Joshua Brown 的描述,當時他正駕駛自己的 Model S 在州際公路上行駛,到達道路交叉口時,一輛大貨車突然由左邊切入,似乎睇唔到右方有車。(睇片可以由第 18 秒睇起)Joshua Brown 指當時正使用 Model S 嘅自動駕駛功能,系統即時發出危險警告,提醒他立即接手駕駛,同時自動扭軚向右避開大貨車,避免兩車相撞。嚇到心都離一離嘅 Joshua Brown 即刻揸返堂軚,不過由於公路上太多車,都冇辦法收油拉開兩車距離。佢都有提到,貨車司機後來都有為疏忽 Say Sorry。

    Tesla CEO Elon Musk 都喺 Twitter 轉載呢條影片。
    Tesla CEO Elon Musk 都喺 Twitter 轉載呢條影片。

    Joshua Brown 對於自動駕駛系統今次的表現相當滿意,話自己都係個 IT 人,對架 Tesla Model S 嘅感應器同軟件做過唔少測試,但今次係第一次測試到避撞反應。雖然如此,佢都有提到自動駕駛系統喺某啲情況下表現仍然麻麻,包括上斜坡時鏡頭似乎搞唔清楚應該直上、向左定向右;偵測停止移動的車輛的能力亦比較弱。但整體 Joshua Brown 依然好信任自動駕駛系統,認為第二代應該可以解決以上問題,緊係啦話晒都救咗佢一命喎。

    您會感興趣的內容

    相關文章