更多

    Call 快的上公司免費送輕盈下午茶

    的士 App 競爭激烈,時不時都各出奇謀爭客,來自中國大陸嘅「快的打車」就同 7-Eleven 合作,於 5 月 24 至 26 日及 6 月 1 至 2 日,分別在金鐘、中環、太古坊和太古城、銅鑼灣以及觀塘幾個工商區舉行推廣活動,只要用「快的打車」App Call 車,就有專員直送「7-Eleven 輕盈系列套餐」,畀大家坐喺 Office 嘆個健康下午茶。
    Sky Post Cover (18-5)_r2
    由 5 月 24 日至 6 月 2 日下午 2 時至 6 時,「快的打車」用戶只要喺 App 內 Call 車,將「起點」和「終點」設為相同的地點,同時於「備註」功能點選「要7-11輕盈套餐」,就會有專員送上「7-Eleven輕盈系列套餐」一份,包括 DELI FRESH ABC 果汁、四青蔬果汁、鮮榨橙汁 或鮮西柚汁一支,以及 DELI CAFÉ 火腿粟米卷或 DELI CAFÉ 吞拿魚沙律卷一份,名額每日 400 份,共 2,000 份。留意返,唔同地區嘅推廣日期係唔一樣架,5月24日金鐘區嘅朋友就率先有份,快啲嘆 Tea 啦喂。

    您會感興趣的內容

    相關文章