更多

    美遊系列 寫意的 Office

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    筆者去咗美國睇 Google I/O 開發者大會,當然有嘢可以響呢度分享吓啦!話時話,筆者響呢行咁耐,都去過好多外地嘅 Show,不過 Google I/O 就真係第一次參與,之前都係其他同事去,所以興奮又新鮮。之但係今次響戶外舉行,就算 Google 好貼心咁派咗頭巾、黑超同太陽油比大家,筆者都係曬黑晒返嚟。其實以往 Google I/O 都係響室內舉行,唔使擔心去完會變「澀谷流」,不過筆者都幾 Enjoy 呢種玩法,係有啲曬又有汗出吓咁,但夠晒健康!
    同事話每次去 Googl e I /O,都會去 Google 嘅 Campus,今次梗係唔例外,筆者終於有機會見識到做 Google 嘅員工有幾正、有幾「C 服」,原來唔使等放假都可以好「C 服」嘅!話說第一日做完朝早嘅 Interview 後,就去 Google Bldg 43 食晏,途經就見到一個沙灘排球場,仲有人響度打緊沙排 2vs2,嗰一刻筆者不知幾咁想衝落去一齊打,奈何我唔係 Google 員工…呢個唔係重點,而係我無帶衫換呀!

    筆者第一次去Google I/O, 就咁啱係全戶外,實行曬黑 啲、健康啲!
    筆者第一次去 Google I/O,就咁啱係全戶外,實行曬黑啲、健康啲!

    另外,因為今次有好多 Interview 要穿梭 I/O 會場同 Campus,而且係去 Campus 唔同嘅地方,去其他 Bldg 時,都會見到有好多設施,好似乒乓波枱、遊戲機等等,仲有得彈吓鋼琴咁,食晏時間見到好多人做 Gym,放工時間又會跑吓步、踩吓車,等員工有一種好寫意嘅感覺,唔會有咩壓力咁,輕鬆得嚟又健康,做起嘢嚟啲轉數都快啲啦!
    睇完 Google Campus,不其然諗起我哋都啱啱搬咗 Office,咁當然……係無得比啦,如果第時可以擴充到好似 Google Campus 咁……就真係發緊夢囉你!

    您會感興趣的內容

    相關文章