更多

    LINE 更新支援 iCloud 備份 換機唔怕冇 History

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    成日都話換機最煩係備份 IM 的對話,WhatsApp 好早之前就提供了雲端備份功能,用 iPhone 的朋友可以 Backup 去 iCloud 就得,現在 LINE 也跟隨步伐,可在 iCloud 上面備份對話了。
    [row][double_paragraph]

    更新後可於可於設定內的「聊天・語音通話」,再選擇「備份聊天記錄」,即可將對話備份對 iCloud 上面。
    更新後可於設定內的「聊天・語音通話」,再選擇「備份聊天記錄」,即可將對話備份對 iCloud 上面。

    [/double_paragraph][double_paragraph]
    備份功能只會備份對話,唔會備份圖片,所以實質上備份的容量唔會太大。
    備份功能只會備份對話,唔會備份圖片,所以實質上備份的容量唔會太大。

    [/double_paragraph] [/row]
    今日 LINE 在 App Store 提供新版本更新,更新之後再打開 LINE 就會出現備份對話的提示。若果大家唔想即時做備份的話,稍後時間可對設定內的「聊天・語音通話」,再選擇「備份聊天記錄」,即可將對話備份對 iCloud 上面。當然啦,備份對話的容量可能都幾多,所以大家最好在 iCloud Drive 功能內關上使用行動數據就可。提一提呢個備份功能只會備份對話,唔會備份圖片,所以實質上備份的容量唔會太大,大家用開免費 5GB 的 iCloud Drive 唔怕好快「打爆」。

    您會感興趣的內容

    相關文章