更多

    型格 LG fx0 再上場雙系統植入

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    唔知大家知唔知 LG 有部 fx0 呢?呢部機用上 Firefox 系統,外形又特別,3 月果時開始在本地水貨市場上出現,但當時注目度只係一般。如今呢部機有雙系統玩,唔知大家對佢會唔會更有興趣?
    [row][double_paragraph]

    襟個掣就可以由Firefox OS轉至Android系統,連機都唔需要Boot,亦用到本地Network。
    按個掣就可以由 Firefox OS 轉至 Android 系統,連機都唔需要 Boot,亦用到本地 Network。

    [/double_paragraph][double_paragraph]
    在Firefox OS上一樣用到Google Play,勁喎。
    在 Firefox OS 上一樣用到 Google Play,勁喎。

    [/double_paragraph] [/row]
    LG 的 fx0 可稱得上係「絕無僅有」的 Firefox 手機,呢部機個樣十分特別,因為有著破格的半透明外殼設計,可以隱約見到機內的組件、電池與卡槽位置。機身更用上極細凸紋風格,加上機面的金色 Firefox logo,吸睛度十分高。部機主打低價市場,因此只用上 Snapdragon 400 處理器、配備 1GB RAM 及 16GB ROM,內建 8MP 相機及使用 4.7 吋 720p IPS 屏幕等。本身部機就只係行 Firefox OS,但近來就有本地高手埋頭苦幹了幾個月,開發出 Firefox 同 Android 並存的版本,只需要在機內簡單地就可由 Firefox 轉去 Android 系統,掉番轉又得,連 Boot 機都唔需要,你話係咪勁先!最重要係部機改成雙系統後都唔貴,只賣 $2,580,雖然只係用 Andorid 4.4.4,但雙系統咁有玩味,部機又咁特別,入得過呀。
     
    查詢:三禾電氣(2374 0618)
    售價:$2,580

    您會感興趣的內容

    相關文章