更多

    Fujifilm SP-2 手機相 10 秒變即影即有

    cHLoe
    cHLoe
    ・仍相信科技是讓人進步 ・喜愛拍攝,上鏡極不自然 ・特別關注科技教育 ・熱愛了解藝術上的科技應用 ・大部分時間天然呆

    點解即影即有咁受歡迎呢?可能因為印出黎啲相特別好睇啦,又或者係攞喺手入面始終比較實在。有見及此, Fujifilm 喺 2014 年推出 instax SHARE 無線打印機,畀大家即用手機影即印出黎,而今日推出 SP-2 配合手機 App ,喺功能同時間上都進步唔少。

    SP-2_1
    利用 SP-2 就可以將相片分割打印,將社交平台分享都印出黎。

    只要配合相應的 instax SHARE App 使用,由手機按下打印相片開始計, SP-2 唔使 10s 就印完一張相,喺細細的 2R 相紙上印到 800 x 600 點,比上一代更細緻,新曝光系統能調節顏色對比度同相片質素,相片更清晰鮮艷。以前用完粒電就要換,依家用外置電經 Micro USB 就可充電,以後就唔怕印到無電了(係怕唔夠相紙多啲啫)。SP-2 於設計上都花不少心思,例如那些一點點的顯示燈,其實是代表還有多少張菲林,配色方面以最近非常流行的白色配以金色或銀色,跟上潮流最尖端。
    SP-2_99
    SP-2 與平時 mini 系列即影即有大細差不多,同場還有今年新登場的黑、金、紅 instax mini 70 。

    SP-2_3
    綠色的電量顯示燈旁,那些光點就代表機內還有多少張菲林。

    instax SHARE App 已新增多種不同的功能,包括自訂濾鏡模式、拼貼 2-4 張相片的模式、把相片分割成 2 張相片的模式等。自訂濾鏡模式可自由調節相片的光暗、對比同飽和度,唔使用其他 App 就後製到。拼貼模式好似以前將幾張貼紙相拎去過膠咁,將唔同姿勢放喺同一張打印相入面,特別好玩。另外,將相片分割做 2 張相片打印出黎,拼埋一齊好似孖公仔咁。
    SP-2_5
    用家可以於分割相片模式內,調整每一張相片的角度、位置及放大縮小,一次過印晒 2 張出黎。

    Fujifilm instax SHARE SP-2
    使用菲林:Fujifilm instax mini 彩色菲林
    菲林尺寸:86 x 54mm
    畫面尺寸:62 x 46mm
    影像尺寸:800 x 600 點
    介面:IEEE802.11b/g/n、Wi-Fi
    打印時間:約 10s
    充電後可印:約 100 張
    尺寸:89.5 x 131.8 x 40mm
    重量:250g(不包括電池及菲林)
    售價:HK$1,580
    查詢:2406 3225 (Fujifilm)

    您會感興趣的內容

    相關文章