更多

    Bragi The Dash 無線防水耳機 邊游水邊聽歌

    cHLoe
    cHLoe
    ・仍相信科技是讓人進步 ・喜愛拍攝,上鏡極不自然 ・特別關注科技教育 ・熱愛了解藝術上的科技應用 ・大部分時間天然呆

    大家有諗過,游水時可以同時聽歌呢?只要擁有 Bragi The Dash 微電智能耳機,就可以邊聽歌,邊游水喇。The Dash 具心率及動態監測功能,仲有骨傳導咪,讓用家隨時隨地都可以傾電話,非常方便。

    TheDash_2
    今次這對無線藍牙耳機罕有地配備白色,對女生而言特別討喜。

    游水聽歌最舒服
    點解游水都可以聽歌?事關 The Dash 備有 IPX7 防水設計,即使置身 1 米水深亦對播歌功能無影響,而且好似 iPod 咁有內置記憶體,4GB 容量可以儲存大約 1,000 首歌,足夠播放整個運動專用歌單有餘。不過唔好睇 The Dash 咁簡單,連接左右耳單元就用了最新的 NFMI (Near Field Magnetic Induction)近場磁感應技術,較藍牙傳輸更穩定。怕音質唔夠好?耳機內配備雙動鐵單元(Balanced Armature),為用家帶來高音質體驗,小記覺得以無線耳機而言,音質較過往聽過的稍為高。
    TheDash_1
    The Dash 具隔音效果,亦具備「音頻透明度」功能,可接收環境聲音減少意外發生。

    通話、運動監測無難度
    前文提過 The Dash 具骨傳導麥克風,可以喺你跑步、做運動時接電話。如果唔想聽,可以搖頭掛斷電話,整個過程唔需要拎部手機出黎,非常方便。The Dash 仲有運動、動態及心率監測功能,用埋 Bragi 對應的 App 就能記錄運動、心跳等數據。不過較可惜的是由於水底無法與手機連接的關係,游水時的數據則無法記錄,希望不久將來能解決此問題吧。
    TheDash_3
    配合不同場合,它都有提供相應的耳膠塞,例如游水用的膠塞範圍較大,具防跌作用。

    TheDash_4
    對應的 Bragi App 能於 iOS、Android 及 Window 10 裝置上使用。

    TheDash_5
    連同耳膠塞 14g 的 The Dash 無線耳機,就有齊通話、監測、防水及離線播歌功能。

    充電話咁易
    唔好睇 The Dash 機仔細細,就以為續航力唔夠,The Dash 最長可連續播放 4 小時音樂或者連續傾 3 小時電話,覺得唔夠可以放回盒內充電,最多仲可以充 5 次,足夠應付日常使用。 The Dash 畢竟具備那麼多功能,價錢亦唔會吸引,HK$2,498 有齊通話、監測、防水及離線播歌功能,你會心動嗎?
    首批選購 Bragi The Dash 的朋友,即送充電盒免費即名服務一次,及專享 Bragi HK Product x Fitness 健身訓練課程乙堂。
    The Dash
    Spec.
    處理器:32bit ARM 處理器
    支援:iOSAndroidWindow 10 裝置
    儲存媒體:內置 4G 容量
    最長使用時間:3 小時通話時間、4 小時音樂播放及 17 日備用時間
    充電盒:2200mAh,可額外充電 5 次
    麥克風:骨傳導
    防水級數:IPX7 可置於水深 1 米內
    網上預訂:www.truewireless.hk
    售價:HK$2,498
    查詢:2395 3913(LRT)

    您會感興趣的內容

    相關文章