更多

    八達通終於 iPhone 都用到,不過要靠佢!

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    正當大家的焦點都係 Pokemon  ApplePay 嘅時候,八達通終於都推出傳聞已久的 iPhone 專用讀卡器,今日開始會在港鐵沿線車站的 7-11 便利店發售。
    有 NFC 裝置的 Android 手機早就可以用八達通 App 查詢結餘,又或者直接利用內置 八達通功能的 NFC SIM 卡付款,iPhone 6 開始雖然都有內建 NFC ,但卻被鎖定為 ApplePay 專用,八達通雖有 iPhone App ,但功能卻少得可憐。要係 iPhone 上面用到八達通,八達通公司卻沒有像 Tap&Go 般決定加入 ApplePay 陣營(除了商業競爭外,ApplePay 暫時只與 VISA、Master 和 AE 等信用卡合作也有關係),方法就係自行配搭一個外置 NFC 讀卡機使用。這個來自 Sony 的 NFC 讀卡器也夠高級,每個索價 $228。
    除左查數外,用戶申請了O! ePay的話,就可以為八達通卡增值,最啱沒有自動增值功能的八達通卡,例如兒童八達通,又或者家傭的八達通增值。不過都係一句,屋企要搵到一部 Android 手機應該唔難吧⋯⋯
     

    您會感興趣的內容

    相關文章