更多

    【德國IFA直擊】LG智能雪櫃上網即睇新聞

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    P06

    無獨有偶,除了Sony 以 Signature 之名推出頂級個人音響外,LG 都一樣推出 Signature 系列頂級電器產品,包括電視機、雪櫃、洗衣機等等,除電視外,好多展出的型號都相當概念性。

    智能雪櫃見過好多,都係在雪櫃門上加個 LCD 畫面上網,但以這個 LG Signature 最大最多功能,其中一隻雪櫃門是透明屏幕,可透視雪櫃內儲物,也可以觸屏開啟電腦,輸入資料雪櫃會紀錄不同食物到期日,例如你今日放入雞蛋,畫面會提你最好5日內食完,也可緣是家庭成員留言板,天氣、地圖功能自然唔少得。

    P07
    半隻雪櫃門都是半透明 LCD 屏幕,可能提供豐富資訊,也可能變成家居記事板。

    不過最特別是此雪櫃執行的是Windwos 10 ,除以上軟件功能,都一樣可以上網使用 Office 軟件,如 Excel 之類,其實現場人士好多都唔明用雪櫃開 Excel 有何用途,或者是給屋企 CEO 睇住家用盤數。

    您會感興趣的內容

    相關文章