更多

    iKON Tracker 尋失物 大頭蝦必備

    上班族朝朝都「呢咁 Hea 」,出到門口先知漏低銀包鎖匙電話,分分鐘好大鑊!筆者發現 Indiegogo 上面嘅初創產品 iKON Stacker 失物追蹤器就最啱長期處於忙亂狀態嘅大頭蝦嘞!

    主人仲可以將 iKON 掛喺愛寵身上添!
    主人仲可以將 iKON 掛喺愛寵身上添!

    iKON Stacker 體積小小,利用 iKON App 將佢同自己部電話同步之後,就可以將佢放喺隨身物品,例如手袋、銀包等。若果趕住出門口搵唔到呢啲物品,就可以用電話追蹤,喺 70 米範圍內,iKON就會發光同發出聲響。如果唔見電話,亦可以按一按追蹤器,電話就會隨即發出聲響,唔使借人地電話打俾自己咁傻豬豬啦!

    另外,用家可以 Set 返個 Geo – Fencing,當你同個人物品分開一段距離,電話就會發出提示,咁就唔怕出咗門口先發現漏低野啦!若果真係不幸喺街外唔見貴重物品,仲可以開啟 CrowdFind,號召附近嘅 iKON 用家同你一齊定位失物添!

    其實市面上都有唔少呢類為大頭蝦而設嘅電子追蹤器,但好多時都設定到你個人稍稍同件物品分開,追蹤器就會呼叫,都咪話唔煩!而 iKON 嘅 Silent Zone 功能,就可以自訂靜音區域,相對地 User friendly。iKON 嘅另一樣吸睛賣點,就係可以充埋遙遠自拍控制器,多人自拍就再唔使伸到隻手直哂咁辛苦啦。產品而家仲喺集資階段,大家不妨上 Indiegogo 支持一下。

    [ot-video][/ot-video]

    您會感興趣的內容

    相關文章