更多

    電路板 iPhone 7 機殼夠出位

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    iPhone 7 同 7 Plus 推出後,大家都應該忙住玩新功能,當然大家都會好好保護迎機,為佢揀返一個新機殼啦,話晒新機唔好整花嘛!咁市面上來來去去都係果類機殼,唔鍾意想玩另類,呢個機殼就會應該會幾適合。

    如果要用一些對網絡需求高的應用時,好似睇Google Map呀,睇Youtube呀,機殼上面的LED就會隨機咁閃動,都幾過癮。
    如果要用一些對網絡需求高的應用時,好似睇 Google Map、 Youtube 呀,機殼上面的 LED 就會隨機咁閃動,都幾過癮。

    機殼呢樣野,來來去去都係用軟膠、木或金屬製作,但如果用電路板去製作,上面仲要有 LED 的話,係咪好 Amazing 呢!呢個由日本廠家電子技販所製作的 PCB ART moeco 系列,今次推出 iPhone 7 及 7 Plus 機殼,就用上電路板去製作,係咪好特別先。因為電子技販主要業務係製造電路板,所以涉足 iPhone 機殼產品自然要用自己最耍家的技術。呢個機殼以 TPU 結合電路板而成,特別之處係電腦板上面有好多粒微小發光 LED,當大家平時用呢個機殼,上面的 LED 唔會亮起,但如果要用一些對網絡需求高的應用時,好似睇 Google Map、Youtube,機殼上面的 LED 就會隨機咁閃動,都幾過癮。

    細心睇就可以見到其實係一個東京JR加地下鐵的地圖,去開日本的朋友一定鍾意。
    細心睇就可以見到其實係一個東京 JR 加地下鐵的地圖,去開日本的朋友一定鍾意。

    另一個特別的地方在於,電路板唔係求其整,細心睇就可以見到其實係一個東京 JR 加地下鐵的地圖,去開日本的朋友一定鍾意。不單止東京 JR 加地下鐵地圖,他們更會同時推出 Star War X-Wing 戰機版,而 10 月更加推出京都及巴黎地圖版。呢個識發光的 iPhone 7 機殼定價 $14,040 日圓(折合港幣 $1,073、連稅),iPhone 7 Plus 版定價為 $15,120 日圓(折合港幣 $1,155、連稅),代價都不菲,不過話晒都係全日製,係咪覺得抵返?!

    機殼以軟膠邊的設計。
    機殼以軟膠邊的設計。

    [ot-video][/ot-video]

    您會感興趣的內容

    相關文章