更多

    反向測試

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    筆者有日寫寫吓稿嘅時候,忽然腦閉塞無晒靈 感唔知點寫好,於是參拜一吓 FB 大神啦,碌碌吓就見到有人 Share 咗一張改圖,係來自「Maslow’s Hierarchy of Needs 馬斯洛的需求層次理論」嘅二次創作,筆者唔係想探討呢個理論,而係想講吓二次創作嘅改圖。

    呢個二次創作好耐之前已經加入咗「Wi-Fi」, 其實筆者覺得應該改做「Online」會啱啲,事關 人人攞住部手機都一定係上網㗎啦,Google搵 嘢、睇FB/IG、玩Live直播、打Online Game,而呢啲嘢唔一定 用Wi-Fi至做到,當行緊街、搭 緊車就梗係用流動網絡嚟上網, 所以用「Online」會貼切啲嘅。

    至 於 新 加 入 去 嘅 「Battery」就更加係必需啦! 試問你攞住部無電嘅手機, 著唔到即係用唔到,咁 同無帶部手機有咩分 別?分分鐘仲慘過唔記得帶𠻹呀!睇到用唔到嗰種冤屈感簡直係罪無 可恕!如果唔係啲「尿袋」又點會咁好賣吖!所以 「Battery」放到最底就梗㗎喇,亦係每部手機最基本 嘅必需品。

    其實當筆者見到呢個改圖,真係唔知好嬲 定好笑,原來家陣我哋嘅生活基本所需竟然係 「Battery」同「Online」,於是筆者就的起心肝 第二日做咗個測試,同《PCM》一向嘅測試可 以話係背道而馳,就係測試唔用手機一日咁 大把;嗰日係要返工嘅, 但就響街嘅時 候好似搭緊車、食緊飯、行緊路都唔可 以用手機上網,只可以接同打電話, 起初係幾難忍吓,經常會攞起部手 機,於是只係睇吓時間就收返 埋佢,都有少少難捱咁過咗呢 日,不過就睇到平時唔多會 留意到嘅嘢,尤其係睇住 好多人頭耷耷用手機嘅 樣,原來平時自己就係咁……

    今次體驗返以前無網上嘅日子,真心……係好唔慣嘅,不過最難搞嘅唔係無得睇FB、打機,因為返到公 司部電腦都可以睇,Game又唔係一定要打嘅,玩少啲課少啲金仲好,反而係無得搵路同睇吓巴士、港鐵到站 時間呢吓煩啲,所以手機係必需絕對係事實,人嘅生活需要會隨住時代而增加亦好正常,反而筆者覺得耐唔耐 搵一日「作吓反」都幾好吖,當洗滌一下自己嘛~

    您會感興趣的內容

    相關文章