更多

    Sun Mobile 加入戰團 推 $108 限速 4G Plan

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    近期限速數據 Plan 又再多人留意,原因是 HKBN 加入戰團,推出限速 4G 數據月費計劃。最新加入戰團就有 Sun Mobile,推出有 5GB 數據用量的 4G 限速 Plan,唔知大家有冇興趣?

    用上 4G 網絡並限速 21Mbps,每月首 5GB (新上台 3GB )數據用量可全速使用,當數據量用完後速度就會被降至上限 128kbps。
    用上 4G 網絡並限速 21Mbps,每月首 5GB(新上台 3GB)數據用量可全速使用,當數據量用完後速度就會被降至上限 128kbps。

    剛剛 Sun Mobile 公布了全新「4G 隨意用數據服務計劃加強版」,呢個計劃月費 $108,要簽 12 個月約及要畀 $18 行政費。咁呢個 Plan 有咩特點呢?就係用上 4G 網絡並限速 21Mbps,每月首 5GB 數據用量可全速使用,當 5GB 數據量用完後速度就會被降至上限 128kbps。

    此計畫更包無限 Wi-Fi 及每月 3,000 分鐘通話時間,而且支援 VoLTE,即可用 4G 網絡打電話,通話質素更好。不過有樣要留意,就是 5GB 數據用量是要帶號碼轉台才可以享有,如新號碼上台的話就只有 3GB 數據用量。另外一樣是此計劃可支援 Tethering 功能,必要時可將電話當 Wi-Fi Hotspot 使用,有一定的彈性。

    您會感興趣的內容

    相關文章