更多

    【快人一步】想搶到新一批 AirPods?!一個網址幫到你!

    Pakhoo
    Pakhoo
    跑步者,玩開音樂又好睇書。動靜皆宜,可惜唔靚仔... So _ Sad

    話說 AirPods 在今個月月頭到香港,落地不到一日就已經被搶購一空,令不少果粉失望而回。如果你其中之一,又不想錯過下一批 AirPods 到貨的話,這個網站幫到你!

    AirPods現貨即刻可以知道
    如果 AirPods 有現貨即刻可以知道。

    [row][double_paragraph]

    香港分店也可以查看得到,但有一間「混水摸魚」地現了
    香港分店也可以查看得到,但有一間「混水摸魚」地現了

    [/double_paragraph][double_paragraph]

    第五家分店要輸入「Sha Tin」才找到
    第五家分店要輸入「Sha Tin」才找到。

    [/double_paragraph] [/row]

    外國這個一個網站會向大家提供世界不同 Apple Store 的 AirPods 現貨存量!大家只要到網站上輸入 Email 以及你想要收到哪間 Apple Store 的地址即可。每當店鋪有最新到貨時大家便會收到通知,這樣就可搶到最新到貨的 AirPods 了!如果大家有心搶的話可以留意這個網話,香港五家分店的情況可以一下子就知道!

    不過網址要拎大家 Email,可能都會引定大家擔心,官方就指他們不會將資料提供予第三方的廣告商,純為可以即時為大家進行提示,至於信唔信得過,就由大家判斷喇。

    AirPods 到貨通知網站: https://airpods.isinstock.com/

    您會感興趣的內容

    相關文章