更多

    【女神現身】阿雪星期六銅鑼灣玩派 SIM?

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    阿雪(孫慧雪)於好多男生心目中屬於女神,樣靚身材好吖嘛。呢個星期六想見見真人,咁就要去銅鑼灣,佢會於東角道行人專用區出現,為中國移動香港大派 SIM 卡。

    拎完 SIM 啟動後,上中移動香港Facebook Page玩埋遊戲,就會有機贏取 128GB iPhone 7 一部。
    拎完 SIM 啟動後,上中移動香港 Facebook Page 玩埋遊戲,就會有機贏取 128GB iPhone 7 一部。

    阿女神響銅鑼灣派乜 SIM 卡呢?原來最近中國移動香港推出了一個名為「 mySIM 」的服務,呢個服務賣點係一張唔需要簽約的 SIM 卡,每月收費 $50(暫時不需繳付行政費添),即可使用無限本地話音分鐘、無限本地網內 SMS,以及來電顯示,飛線等來電管理服務。mySIM 本身不包數據用量,有需要時才購入。數據用量由 1GB 起,售 $100,而且每多 1GB 會有折扣,最多的 20GB 售 $600,平均 $30 就有 1GB,算係抵用,而且數據係冇限期,唔怕浪費數據用量。呢個「 mySIM 」服務都幾過癮,今次中國移動香港會在旺角及銅鑼灣派 SIM,共送出 1000 張「 mySIM 」 SIM 卡,卡內更有 1GB 數據用量,而阿雪就會在銅鑼灣同大家派 SIM。再者,如當日拎完 SIM 啟動後,上中國移動香港 Facebook Page 玩埋遊戲,就會有機贏取 128GB iPhone 7 一部。免費有一個月無限通話兼 1GB 數據用,仲有機會贏 iPhone 7,有著數冇理由唔要嘅。

    您會感興趣的內容

    相關文章