更多

    Tesla Model Y 設計圖現身 車身唔見倒後鏡?

    Tesla 早前預告將會推出全新小型 SUV 房車 Model Y,日前在股東大會上,官方終於發布第一張新車設計渲染圖,不過只見圓圓車頂,連倒後鏡都見唔到,唔知 Model Y 面紗下又會有咩驚喜呢?
    從 Tesla 今次發布的「半張」設計圖中可見,Model Y 車頂與 Model 3 類似,線條較圓,車身較窄,亦未見 Model X 一般的揭翼式車門。有趣之處是設計圖竟然未見倒後鏡,未知是會移去其他地方抑或破格地採用完全隱藏式設計;不過整體新車設計仍然是個謎。
    CEO Elon Musk 早前曾指,Model Y 將於 2019 年底至 2020 年推出,體積介乎 Model X 與 Model 3 之間。預計會採用 Model 3 相同的架構,而非全新平台,但就會改良 12V 電池架構,簡化電動系統及減省生產成本,意味 Model Y 的「內涵」有可能具備更先進,價錢亦會較親民。
    來源:Engadget

    您會感興趣的內容

    相關文章