更多

    解決 4G Switch 有「橋妙」流動 4G 打機不能…搵出抵用打 Switch 專用網絡 Plan

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    任天堂 Switch 推出至今仍然是大家討論的話題,全因不停有新 Game 出又可玩性高,大人細路都著迷。不過最緊要還是機仔細可以隨身攜帶隨時打,同朋友 Ad hoc 開戰都得,而出街打機當然要靠流動網絡,但點樣配合 Switch 就真係要知。
    雖然香港好多地方都會有 Wi-Fi,但高興起上來想同朋友玩,最方便還是用自己手機以 Hotspot 方式分享數據。不過在網上就有機主指,並唔係個個流動網絡都可以成功用 hotspot 方式分享予 Switch 上網打機,當中有不少 csl 的用戶都表示他們未能使用。筆者亦親身試過用 csl、3HK 及 CMHK 的 SIM 卡,透過 Hotspot 連接 Switch ,並証實未能成功連線,唯獨 SmarTone 可以連線並如常打機。

    有不少csl的用戶都表示,他們以hotspot方式分享數據給 Switch 打機,但未能正常連線
    有不少csl的用戶都表示,他們以hotspot方式分享數據給 Switch 打機,但未能正常連線。

    據知,csl 並未有提供 Dynamic IP 予流動網絡用戶,因此不可直接連線。如此一來就是無辦法用流動數據打機?唔係,筆者從身邊的朋友得知原來 csl 是有可獲得 Dynamic IP 的服務,以 VAS 方式提供,收費 $88 並需簽約 12 個月。及後筆者找來朋友手機開啟 Hotspot 再連上 Switch,又真係可以如常連線!可見想隨時用流動數據配合 Switch 打機是「有代價」的。
    原來,csl 是有可獲得Dynamic IP 的服務,以 VAS 方式提供,收費 $88 並需簽約 12 個月,這樣就可以使用「lte.public」此 APN ,令 Switch 正常連線。

    實際試驗,當使用有Dynamic IP 服務的 csl 流動網絡,即可用hotspot成功分享流動數據予 Switch 作正常連線,而 NAT Type 會顯示為「B」。
    實際試驗,當使用有Dynamic IP 服務的 csl 流動網絡,即可用hotspot成功分享流動數據予 Switch 作正常連線,而 NAT Type 會顯示為「B」。

    大家可能認為,$88 兼簽約 12 個月,價錢可能稍貴。事實上另一網絡商 SmarTone 的用戶,可直接開啟 Hotspot 功能分享即可令 Switch 正常連線。如果你正是 SmarTone 用戶,恭喜你,不需要再加錢就可。
    仲有另一方法,就是考慮香港寬頻的 $78 月費計劃,此計劃使用SmarTone 網絡,最高速度 21Mbps,以及 3GB 數據用量。
    仲有另一方法,就是考慮香港寬頻的 $78 月費計劃,此計劃使用 SmarTone 網絡,最高速度 21Mbps,以及 3GB 數據用量。

    如果你不是 SmarTone 用戶,又想出街隨時用流動數據去打 Switch,其實可考慮香港寬頻的 $78 月費計劃,此計劃使用 SmarTone 網絡,最高速度 21Mbps,以及 3GB 數據用量。3GB 夠唔夠?話分兩頭,大家又未必經常用流動數據打 Switch,$78 月費計劃是抵玩,但就要準備多一部手機用於 Hotspot 功能了。

    您會感興趣的內容

    相關文章