更多

    【PCM 實測】一千蚊有找買新版 Westone UM1 入門心動之選

    Pakhoo
    Pakhoo
    跑步者,玩開音樂又好睇書。動靜皆宜,可惜唔靚仔... So _ Sad

    身邊有朋友知道筆者有試開不同耳機,近日都有不少問題:剛剛入門應該點揀先好?佢地都有個共通點: Budget 都係一千樓下。呢個情況之下,其實市面上都有唔少好選擇,好似 Shure 215 呢款大路嘢。不過今日筆者想講嘅係 Westone 新推出的 UM 1。

    新版 Westone UM 1 有咩咁特別?
    新版 Westone UM 1 有咩咁特別?

    以 Westone 呢個品牌嚟講 UM 1 呢個名絕對稱得上係經典,早喺 2006 年就推出過 Redesigned 版本。今年再推呢個同名耳機又點會淨係「食個名」咁簡單呢~今次新的 UM 1 係首次加入咗 MMCX 可換線設計,對於有心想繼續玩個耳機的朋友仔來講,要配呢種單針頭的耳機線就更加易搵到選擇。而且成隻耳機設計都變得更細,對於女性用家來講就更加好戴啦!用來送畀女友就更一流(首先你要有⋯)。耳機一定要講單元,好唔好聲真係幾睇呢粒野。今次的新 UM 1 用咗一粒全頻動鐵單元,令到高中低呢三個頻段都有不俗嘅表現(堅唔堅?睇埋我實測咪知)。
    MMCX 單針頭方便大家日後玩得更 Pro 更易搵線換
    MMCX 單針頭方便大家日後玩得更 Pro 更易搵線換

    細細隻最啱女仔戴~
    細細隻最啱女仔戴~

    講到口水都乾之後即刻同大家實際試下效果 !今次就為大家用左平井堅的《R&B》、Adele 的 《25》同埋楊雪菲的《Cavatina》來考下呢隻耳機,DAP 就揀上音響新貴 ATC 的 HDA DP-20 。真係要講一句,「好抵 X」!以一隻入門級價錢的耳機,無論係低音的純厚,中音的起伏同推力的大小上都已經表現好好,唔睇個價真係以為自己聽緊接近 $2,000 的耳機。男聲方面,平井堅一向把聲唔算得上好厚,但用呢隻耳機聽完就會覺得多咗一份純同紮實的感覺。女聲上,天后級 Adele 的高音大家都會知道有幾正,係 UM 1 的表現下,高音唔係一味得個尖字,多左一種圓滑的感覺,唔會聽到刺耳。到左純音樂,呢首古典結他《Cavatina》係 UM 1 的表現下,可以好易聽到手喺弦線上滑動同離開弦線呢啲細節位,而且成個感覺都好真實好有現場感,直頭就係我面前彈畀我聽咁。當然啦,UM 1 都唔係好到「天上有地下無」,的確呢對耳機啲聲夠厚,但係高音的輸出就會有啲去唔盡的感覺,有時仲有啲侷促。不過都係個句啦,入門級價錢你想點?畀你一來就買到對「曉飛」的仲得掂?!

    基本規格:

    單元:1 × 全頻動鐵單元
    頻率響應:20Hz – 16kHz
    靈敏度:114dB SPL@1mW
    阻抗:19Ω
    隔音:25dB
    聯絡:Thinking Group ( 2955 1000 )
    售價:$899

    您會感興趣的內容

    相關文章