更多

    爆裂

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    編者早排咪響度大曬同 G-Shock の父嘅合照嘅,唔知我隻日版 Apple Watch 2 係咪唔抵得搞到呷醋,所以早排唔小心就將佢「亨」咗落啲大商場嘅巨型門柄度,佢就即刻當場「亨」爛咗……個玻璃貼啫,今次真係好彩有個貼咋,唔係就實「爆錶」都似喇!話晒都係日本版,爆咗要過去至買到㗎嘛!

    編者買呢隻玻璃貼係 fit 晒錶面,有個黑色邊框,夾返晒啲色嘅,貼咗落去係有少少凸起,但唔係太明顯,而玻璃面嘅觸感都好靈敏,整體都唔錯,唯一美中不足嘅係貼完後,有兩個內角位出現少少泡,試過撬起再貼都係咁,無計!

    不過呢塊貼都貴貴哋嘅,編者係之前響美國 Best Buy 買,為起 HK$210 左右,嗰時就係諗住易「亨」到,好似下下血併完又迫又趕嘅時候,拍《PCM》 Suica 過閘梗有機會大力碰撞吓,於是就買塊擋到吓撞擊嘅玻璃貼,只係無諗過咁快就「幫到手」咁解啫。

    經過今次之後,編者都唔敢裸戴,拿拿聲搵過個 Protector 頂住先,落到場見到有個透明保護罩,可以冚到絕大部分錶面同錶側,論覆蓋範圍比玻璃貼大,雖然係硬膠殼,相信就算嚟多次稍為大力丁多嘅碰撞應該都頂得住吓,所以就試一試佢啦,不過觸感就明顯唔及玻璃貼,但係唔使 $100 有兩塊仲想點!好!又睇吓今次可以捱幾耐先~

    您會感興趣的內容

    相關文章