更多

    無限數據唔駛 $40? 自由鳥 Mobile 推新超平無簽約入門計劃

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    今年自由鳥 Mobile 由漫遊玩到「落地」,推出平價本地數據服務,主攻年輕用戶圈。如今更加推超平價計劃,不用 $40 就有無限數據,亦不需簽約及畀行政費。

    38 蚊,可能都唔夠大家食一個午餐,但自由鳥 Mobile 這個新計劃, $38 就已包括 300MB 21Mbps 的 4G 數據及 1,000 分鐘通話時間。即使 300MB 的 4G 數據用盡,亦可以繼續以 128Kbps 速度無限上網。呢個 Plan 更毋須簽約及畀行政費,而且用戶按自己需要隨時增值,分別備有 1GB( $20 ), 5GB( $60 )及 10GB( $100 )三種。早前自由鳥 Mobile 推出「 7 」字頭電話號碼,亦可用這個超平的 $38 服務計劃去開新號碼,更可以隨時增值漫遊數據變身成「遨遊 SIM」,在海外漫遊上網。小編認為 $38 蚊月費雖然不需簽約及畀行政費,而且每月只有 300MB,看來沒多吸引力。不過用來「養 Number」的話就不錯,亦可當為後備數據,在有需要時使用,要開多一個新號碼的朋友,都考慮得過。

    Birdie_38plan_01

    您會感興趣的內容

    相關文章