更多

    【場報】 多功能一體化音響 HYM Seed 平成千蚊

    土地問題一直是困擾香港市民的死結,巴頓朋友個仔在澳門搵到工作,公司仲有宿舍提供,月入一萬五千多元都算係咁,為咗賀一賀佢,佢父母決定送套迷你音響俾佢,於是巴頓自然幫手揀部合適的產品,目標收窄到一體化多功能的型號。

    早幾日行開旺角,去百寶利商業大廈聲耀全音探一探老友,閒談之間講起想幫朋友個仔揀套一體化音響,店長二話不說就推介 HYM 部 Seed ,果然一言驚醒夢中人,開頭無考慮主要是覺得呢部機價錢比較貴,成五千六百幾蚊。不過論功能計 Seed 就真係幾齊,可以播黑膠碟、內置 Wi-Fi 及 Ethernet 連接網絡、亦可 DLNA 串流播放音樂並使用 Spotify / Tidal 、藍牙及 Apple AirPlay 無線串流、機背設有數碼光纖及 RCA 輸出插座,所以功能上係集結咗傳統及數碼網絡串流等多種好處於一機,既可玩黑膠又可以連接手機及電腦播歌。

    Seed 另一個強項就是內置喇叭,部機本身已設有 35W×2 的 D 類擴音線路,負責驅動兩個 4 吋中低音單元及兩個 1 吋高音單元,因此音質上有一定的保證,聲耀全音家陣做緊減價, Seed 原價 $5,580 ,減價後 $4,580 ,足足平咗一千蚊。

    售價: HK$4,580
    查詢:3188 1720 聲耀全音

    您會感興趣的內容

    相關文章