更多

    【世界盃攻略】1 日通行證每日睇足 4 場生死局

    世界盃賽事今日開始進入第三圈階段,部分球隊已經率先取得出線資格,不過仍有好多球隊要去到第三圈生死局才可以肯定能否進入 16 強賽事,其中變數極多。可惜的是免費電視播放亦暫時告一段落,假如大家之前沒有使用 Now TV 睇世界盃的話,今日開始 Now E 就會提供一日通行證可供購買。

    今晚西班牙及葡萄牙人會各自爭首次名出線。
    今晚西班牙及葡萄牙人會各自爭首次名出線。
    明日睇睇阿根廷有無機會可以勝出,冰島又有無機會出到線?
    明日睇睇阿根廷有無機會可以勝出,冰島又有無機會出到線?

    世界盃進入第三圈賽事,均安排於香港時間晚上 10 點及零晨 2 點舉行,由於同組賽事會同時進行,所以兩個時段會播放 4 場賽事。因此波友可以利用 1 日通行證,以同一個帳號,在兩個裝置上觀看賽事,以 24 小時計收費 $98 蚊,就可以睇晒 4 場波。例如尋日睇俄羅斯同烏拉圭、西班牙同葡萄牙爭首次名出線,今晚更可以睇下尼日利亞、冰島同阿根廷邊隊可以留低。

    Now E 的 Android 與 iOS 版程式將於 5 月 28 日上架,操作介面十分直覺。
    由於 Now E 容許使用者同一時間於個裝置登入,所以用家可以在第三圈同一時間睇 2 場,一晚睇晒 4 場波。

    當然,假如大家想睇盡 4 日第三圈大戰的話,其實已經要消費近 $400 元,如是者建議大家用之前已經提過的方案,看看網上仍會否有平價可以入手通行證或者電視盒,以相近或俾多少少的價錢,睇晒整個世界盃期間的所有賽事喇。

    您會感興趣的內容

    相關文章