更多

    【場料】超筍! Ultrasone Edition M 耳筒大劈六千二!

    過咗中秋,天氣稍微無咁熱,夜晚甚至有些涼,出街都舒服啲,亦都係頭戴式耳筒出籠的日子,始終戴住個耳罩式耳筒都係有型啲,而且襯衫都有更多配搭,所有今次巴頓特別為各位精選咗一款又筍又好聲的耳筒俾各位參考吓。

    有玩開耳筒的朋友,對於 Ultrasone 的 S-Logic Plus 技術都應該有點認識,這個技術的好處就是能加強聲音環繞感,並將自然立體感發揮得更好,但要達到這一點,耳筒設計上需要單元偏置及特製耳墊,而 Edition M 的單元就符合偏置的條件,並用上 30mm 鍍鈦振膜單元,令密度及準確度都得到保證。耳筒的耳墊跟頭墊都採用埃塞俄比亞羊皮製作,柔軟舒適,加上耳機在德國製造,每對都有獨立編號。不過講到尾最緊要係家陣個價非常筍, Edition M 初推出時賣 $7,900 ,旺角星際城市 DMA 泛音大劈價 $1,680 就買到,你都咪話唔筍!

    查詢: DMA 泛音( 3971 0242 )

    1312PAS03p02

    您會感興趣的內容

    相關文章