更多

    【場料】英國 Q Acoustic 天花喇叭 一對三百五

    無論你喜歡 Dolby ATMOS ,抑或 dts:X ,都知道要將呢兩種音效玩得好,就一定要有空中聲道的喇叭,因為只靠橫向的 5.1 或 7.1 聲道,就沒有辦法重現上下縱向的音效,即使用反射式的 Dolby ATMOS Enable 喇叭,效果始終比真正的天花喇叭稍遜。今個星期巴頓就搵到款筍價天花喇叭俾各位參考吓。

    天花喇叭的款式其實都相當多,尤其係工程用的型號就有更多的選擇,之不過工程用的天花喇叭要配合不同的環境,所以音箱方面要自行訂製,正正因為呢個原因,工程用的天花喇叭就經常有筍價貨,好似巴頓之前行開尖沙咀金馬倫里通利琴行家居音響部,就見到有對英國 Q Acoustic 的 QI-65iw 工程用方形天花喇叭,賣緊 $350 一對,睇到巴頓眼前一亮,圍起都係每隻百幾蚊,不過話明係工程用天花喇叭,所以係無喇叭箱嘅,各位買咗之後要搵人訂造個音箱,之但係市場上其他廠牌的工程用天花喇叭,動輒兩千幾蚊,所以就更顯得呢對 Q Acoustic QI-65iw 更抵玩,就算買晒兩對都只不過係七舊水,準備裝修玩空中聲道的朋友真係唔好錯過。

    同場仲有款 Yamaha WX-010 無線喇叭做緊減價,原價 $2,000 ,減價後 $980 ,簡簡單單一組過在家中無線連接手機聽歌就最方便易用。

    查詢:通利琴行家居音響部( 2723 9932 )

    Yamaha WX-010 無線喇叭,原價 $2,000 ,減價後 $980 。
    Yamaha WX-010 無線喇叭,原價 $2,000 ,減價後 $980 。

    您會感興趣的內容

    相關文章