更多

    【場料】Polk MagniFi Max SR Soundbar 五千有找

    玩得 Soundbar 本來就係貪佢簡約之餘又有些環繞聲效果,不過始終欠缺實體後置喇叭包圍感就真係爭啲,所以有廠商就諗到將 Soundbar 結合後置喇叭補完一個簡約的家庭影院—— Polk MagniFi Max SR 就係一個唔錯嘅選擇,因為呢套機配備了無線後置喇叭及 8 吋單元無線重低音喇叭,並支援自家的 SDA 環繞聲技術,同時又具備 Voice Adjust 功能可以獨立調節人聲輸出,更內置 Chromecast 可以通過網絡串流播歌等等。另外, 3 入 1 出 HDMI 2.0a 支援 4K HDR 及 Dolby Vision ,當然唔少得藍牙連接、光纖及 3.5mm 輸入。 Polk MagniFi Max SR 原價 $5,990 ,深水埗 HD Life 做緊減價, $4,990 就買到,足足平成千銀。

    查詢: HD Life ( 2304 2104 )

    您會感興趣的內容

    相關文章