更多

    【場料】人氣度爆燈 DJI Osmo Pocket 有得玩

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    上星期 DJI 發表了一支迷你三軸穩定攝錄機 Osmo Pocket,其細細支外觀加上不太貴的價格,幾乎所有科技網站都勁讚!雖然網上好多外國媒體都試過 Osmo Pocket,不過香港的媒體就沒有此厚待,最快等到呢個星期五 (7/12) ,先有正式記者會。咁想率先玩 Osmo Pocket 係咪無辦法?DJI 係銅鑼灣有間好大的專門店,其實係全球發佈當日已經放左 Osmo Pocket 的 Demo 機落鋪俾人試玩,而且無用防盜鍊綁住,你可以拿來在店內周圍試拍,更可以試埋插手機當成大 Mon 操作。

    IMG_1059 (1)
    .Osmo Pocket 實物真的相當細小,兩隻手指就可以穩定手持,絕對沒有三軸防震器的笨重,平時隨身袋都十分方便。

    據店員所講,呢部 Osmo Pocket 真你相當有吸引力,幾日來都不斷有人落去試玩,三部 Demo 機由開店到閉店都未有機會關過機,而且幾日下來已收了400多部預訂訂單,全部可以 15/12 開賣首日取機,不過店員都話如唔趕住玩,最好都係過一、兩日去取,否則第一日都擔心客人等得耐。但其實落得鋪訂,都係想第一日有得玩啫。

    IMG_1058
    .機身操作極之簡易,實體鍵有功能鍵和拍攝鍵,功能鍵有開關機、拍攝模式、回中等基本功能。進一步的功能選項,可以直接掃屏操作,雖然屏幕細細,但操作起來相當順手。

     

    IMG_1054
    .Osmo Pocket 跟機只有機套、USB-C 接線,以及一個 Lightning 和一個 USB-C 接頭,供插上手機當成手機 Cam 用。另買配件則極少,暫時只有一個 WiFi 模組可供接駁手機用,反而防水殻、咪頭一類實用性強的配件未有得賣。

    售價:HK$2,699 (12月15日推出)

    售賣點:DJI 旗艦店 (銅鑼灣謝斐道535號Tower 535 地下G07號鋪)

    您會感興趣的內容

    相關文章